czwartek, 10 stycznia 2013

Pierwszy tegoroczny wyrób...

            Zmobilizowałam się i wytworzyłam pierwsze cudeńko, jeszcze niedoskonałe, ale moje :)
Nasi ( w sensie moi i mojego kochanego Męża) przyjaciele doczekali się kolejnego dzieciątka i oto co postanowilłam zrobić… zdjęcia słabej jakości,ale…
            Zachęcam Was do próbowania zabawy szydełkiem,ja jako początkująca, bardzo początkująca zrobiłam je wśród innych domowych zajęć w jedno popołudnie.Brakuje tylko guziczków ;)
DSC00158 DSC00159 DSC00160 DSC00161

4 komentarze:

  1. Ale śliczne! Ja też takie chcę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są ;) to się nazywa talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to akurat my możemy się ich spodziewać? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta niestety... te trafiły do Marysi :P:) ale nie wykluczam... ;)))

    OdpowiedzUsuń